W zakresie obiegu dokumentów posiadamy doświadczenia przy projektowaniu, analizie i wdrażaniu rozwiązań podnoszących efektywność działań przedsiębiorstw i instytucji, umożliwiających elektroniczny obieg i archiwum dokumentów i procesów, inteligentne skanowanie dokumentów (OCR), elektroniczną wymianę dokumentów (EDI) czy tzw. samoobsługa (Self Service).
Dołączyliśmy do naszej oferty również oprogramowanie do wspomagania zarządzania procesami biznesowymi firmy Rodan Systems S.A. – czołowego producenta programów wspierających zarządzanie informacją. Dzięki długoletniemu doświadczeniu oraz wielu zrealizowanym rozwiązaniom jest znanym i cenionym dostawcą systemów informatycznych. Firma stworzyła platformę OfficeObjects®, która jest stale rozwijana w oparciu o wyniki europejskich prac.
Procesy biznesowe
Rodan Systems dzięki autorskim rozwiązaniom OfficeObjects® jest wstanie przeanalizować, zidentyfikować oraz modelować procesy kluczowe dla optymalnego działania przedsiębiorstwa, spełniając kluczowe założenia jakimi są:
- Optymalizacja procesu end-to-end (procesy zarówno w jak i poza organizacją),
- Wizualizacja procesu w przeznaczeniu dla użytkownika biznesowego i IT, poprzez modelowanie, monitorowanie i optymalizację,
- Synchronizacja modelu procesu biznesowego z faktycznymi ścieżkami jego realizacji,
- Modyfikacja procesu przez użytkownika biznesowego,
- Błyskawiczna zmiana procesu i przystosowanie systemu do ciągłej optymalizacji procesów
Rodan Systems S. A. prezentuje platformę OfficeObjects® przeznaczoną zarówno do usprawnień obiegu spraw i dokumentów, zarządzania informacją oraz wiedzą jak również służące do budowy i integracji systemów IT.
Platforma Office Objects
W skład rodziny OfficeObjects® wchodzą Produkty Narzędziowe, które stanowią podstawowe środowisko technologiczne dla realizacji rozwiązań dziedzinowych, oraz dla realizacji dedykowanych rozwiązań informatycznych konstruowanych
w ramach projektów „pod klucz”.
- OfficeObjects®Workflow – umożliwiające kompleksowe zarządzanie procesami biznesowymi,
- OfficeObjects®e-Forms – umożliwiające tworzenie i publikację formularzy elektronicznych,
- OfficeObjects®Inteligent Content Manager – narzędzie do zarządzania obiektami informacyjnymi,
- OfficeObjects®Ontology Manager – narzędzie do projektowania, zarządzania i udostępniania baz wiedzy,
- Błyskawiczna zmiana procesu i przystosowanie systemu do ciągłej optymalizacji procesów
W oparciu o produkty narzędziowe OfficeObjects®, powstały podstawowe Produkty Dziedzinowe OfficeObjects®, obejmujące zgodnie z potrzebami klientów, usługi z zakresu zarządzania dokumentami, procesami i integracji systemów informatycznych.
- OfficeObjects®Document Manager
- OfficeObjects®Service Broker
Wraz z Rodan Systems S. A. prezentujemy platformę OfficeObjects® przeznaczoną zarówno do usprawnień obiegu spraw i dokumentów, zarządzania informacją oraz wiedzą, jak również służące do budowy i integracji systemów IT.